schimba-datele-title

Oferte

Descrierea hotelului



Facilitati camere

Hotelul dispune de 481 de camere, ce sunt dotate cu aer conditionat, baie (cu uscator pentru par, produse de ingrijire personala), mini bar, facilitati pentru prepararea ceaiului si a cafelei, TV LCD, seif, telefon, balcon sau terasa.

Facilitati hotel

Hotelul ofera servicii de masa in regim all inclusive, receptie 24h, lobby, restaurant principal cu specific international, 5 restaurante a la carte, 6 baruri, internet Wi-Fi, sala de conferinte, bancomat cu functia de schimb valutar, camera pentru depozitarea bagajelor, echipa de animatie cu programe atat pentru adulti, cat si pentru copii, magazine, club pentru copii, zona de joaca sala fitness, centru SPA, 2 terenuri de tenis. teren de fotbal, volei pe plaja, biliard, piscina exterioara, piscina pentru copii aqua park cu 11 tobogane - sectiune pentru copii.

 

Localizare

Resort situat la plaja, la 15 km de Aeroportul International Hurghada si la 20 km de centrul orasului Hurghada. Un complex elegant de 5 stele situat chiar lângă o plajă privată de nisip, amplasat intr-o frumoasa grădină, recomandat tuturor categoriilor de turisti.

S.C. HOLIDAY FUN S.R.L. | CUI 46139539 | J27/584/2022 | Licenta turism nr: 2599/ 15.06.2022 | Brevet turism nr: 7493/ 02.05.2022 – Murariu Constantin-Ciprian
M.D.R.T - 0800.86.82.82 | A.N.P.C. - www.anpc.gov.ro

Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.

Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.

Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.