schimba-datele-title

Oferte

Descrierea hotelului



Descriere Hotel Nestor: 
Hotelul se afla in statiunea Ayia Napa si a fost complet renovat in anul 2012. Acesta este alegerea ideala pentru familii si cupluri.

Localizare Hotel Nestor:
Hotelul se afla la cateva minute distanta de mers pe jos de plaja cu nisip fin si 300 de metri distanta de portul din Ayia Napa.


Dotari camere: 
Acesta are 206 camere in total, impartite in: camere duble/twin, camere family cu bunk beds, camere executive si junior suite.
Camere sunt decorate in stil modern si beneficiaza de aer conditionat, radio, televizor, telefon, minibar,uscator de par, seif.


Facilitati hotel: 
Oaspetii se pot bucura de un joc de tenis, de facilitatile de fitness, de piscina interioara si de cea exterioara. Restaurantul hotelului
Minos serveste  mancaruri locale si internationale. 


PENTRU PASTE 2020:
- pranzul festiv de Paste este inclus (fara bauturi); pentru regimul de masa demipensiune, pranzul festiv se va servi duminica si va inlocui masa de cina
- biserica este aproape de hotel, se poate merge pe jos
- live cooking


Clasificare oficiala 4*.


Web: www.nestorhotel.com.cy
Facilitati hotel

In cadrul hotelului, turistii beneficiaza de urmatoarele facilitati: piscina interioara, parcare privata, inchirieri auto, receptie deschisa nonstop, schimb valutar, spalatorie-uscatorie, sali de conferinta si petreceri, coafor, salon de frumusete, camere de familie, teren de joaca pentru copii, WIFI, teren de tenis, biliard, bowling, centru Spa, karaoke, spectacole de dans si muzica, demonstratii culinare, facilitati pentru copii, lectii pentru invatarea limbii greaca.

Localizare

Hotelul Nestor este situat intr-o locatie execelenta  la o distanta de aproximativ  300 de metri  fata de plaja de nisip alb si portul pitoresc din Ayia Napa. In apropierea hotelului se afla Muzeul  Municipal Thalassa.

Drinks & Food

In cadrul hotelului, turistii pot servi masa in: restaurant “Minos” ce ofera  un meniu international si traditional, avand  vedere spre mare. Barul de  langa piscina “Dionysus” serveste bauturi alcoolice si nonalcoolice, precum si cocktailuri exotice. De asemenea, turistii se pot bucura de demonstratii culinare si de cocktailuri.

Sport si divertisment

Turistii se pot distra si petrece timpul liber prin intermediul urmatoarelor facilitati: teren de tenis, billiard, tenis de masa, bowling, musica live in fiecare seara, spectacole de dans, piscina exterioara.

Facilitati camere

Hotelul dispune de 206 camere de tipul: Superior Rooms, Deluxe Rooms, Family Rooms, Family Junior Suites. Toate camerele sunt amenajate si decorate modern, fiind prevazute cu: aer conditionat, tv satelit, baie proprie, telefon, frigider, uscator de par, seif (contra cost), balcon cu vedere spre mare, radio, masuta de cafea cu scaune.

Facilitati copii

In ceea ce priveste petrecerea timpului celor mici, acestia au la dispozitie urmatoarele facilitati: teren de joaca pentru copii, piscina pentru copii, meniu adecvat, scaune inalte in restaurante, babysitting la cerere.

SPA & Welness

In cadrul hotelului, turistii se pot relaxa prin intermediul urmatoarelor facilitati: jacuzzi, sauna, sala de fitness, masaj, piscina interioara.

Site Web

http://www.nestorhotel.com.cy/

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Protectia datelor cu caracter personal

Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.

Conditii de penalizare in caz de anulare

Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:
-    20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
-    40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
-    60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
-    80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
-    100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.

Informatii utile

•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
•Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
•Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.
•Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
•Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
•Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
•Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare;

Date generale despre documentele de calatorie

Cipru este o tara insulara in Marea Mediterana – membra a Comunitatii Europene.

Cetatenii romani pot calatori doar cu CI, dar in acelasi timp si cu pasaport turistic valabil.
Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.
Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!

Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.
-Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro.
Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.

ATENTIE! Conform OG2/ 2018 (https://www.cocktailholidays.ro/documente-certificari/), la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului  informatiile de mai jos: (acestea se descarca de pe link-ul https://oferte.cocktailholidays.ro/04.%20Documente%20Colaborare/Informatii%20Precontractuale/)

- INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie
- FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie (partea B din Anexa 1 /OG2 /2018)

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Conditii de plata

In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB):
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM)
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
 
3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;
 
In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;

2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

Harta