Descrierea hotelului
Localizare: La intrare in statiunea Mamaia, chiar langa plaja.
Restaurant:
Program servire mese (restaurantul isi rezerva dreptul de a schimba ora de servire a meselor):
- Mic dejun a 07:00-10:00
- Pranz a 13:00-15:00
- Cina a la carte a 19:00-21:00
Mesele sunt servite tip bufet pentru minimum 60 persoane. In pachetul de demipensiune este inclus si un pachet de bauturi care cuprinde: apa purificata la dozator, racoritoare draft din gama Coca Cola, bere draft, vin alb/rosu/roze la carafa. Acestea se vor servi in restaurantul hotelului, doar in intervalul orar al meselor tip bufet a pranz, aferent pachetului de demipensiune. Bauturile comandate la barul din lobby se achita suplimentar. Regimul de demipensiune este format din mic dejun si pranz. Micul dejun si pranzul se servesc incepand cu a doua zi a sejurului si inclusiv, in ziua plecarii. Accesul la masa de pranz in ziua de check-out, se face doar dupa eliberarea camerei. Produsele comandate la barurile piscina/lobby se achita suplimentar. Nu este permisa parasirea restaurantului cu bauturi si/sau produse alimentare pe durata sejurului. In cazurile exceptionale (medicale), oaspetii se vor adresa sefului de sala sau managerului de restaurant.
Este obligatorie tinuta decenta in incinta hotelului.
Descriere: Hotel Malibu are o cladire cu 6 nivele, 2 lifturi, 150 spatii de cazare (dintre care 22 sunt apartamente, 70 sunt camere duble cu paturi twin, 52 camere duble cu paturi matrimoniale si 6 camere triple).
Hotel Malibu**** a fost renovat in anul 2018 (camere, restaurant & celelalte zone interioare comune). Inca din 2020, anual, s-a continuat cu seria modernizarilor in zonele interioare comune, baile camerelor, renovarea si remodernizarea celor 3 Sali de conferinta, reamenajarea zonei de piscina si constructia unei piscine noi pentru adulti si a uneia pentru copii.
Camere:
Camera single: este spatiul de cazare ce permite acomodarea pentru 1 adult. Are in componenta sa un pat matrimonial sau doua paturi de o persoana ce se pot uni. Cu o suprafata de 19 mp, poate avea vedere catre oras sau vedere catre mare.
Camera dubla: are in componenta sa un pat matrimonial sau doua paturi de o persoana ce se pot uni. In numar de 122 camere, cu o suprafata de 19 mp fiecare, poate avea vedere catre oras sau vedere catre mare. Toate camerele au balcon.
Apartament: este spatiul de cazare ce are in componenta sa un dormitor cu un pat matrimonial si un living cu o canapea extensibila. In numar de 20 apartamente, acestea au o suprafata cuprinsa intre 35 mp si 40 mp. Poate avea vedere catre oras sau vedere catre mare.
Apartament pentru persoane cu dizabilitati: este spatiul de cazare ce are in componenta sa un dormitor cu un pat matrimonial si un living cu o canapea extensibila. Baia este adaptata persoanelor cu dizabilitati. In numar de 1 apartament, acesta are o suprafata de 38 mp, balcon si dubla vedere, catre oras si mare.
Apartament cu terasa si vedere panoramica: este spatiul de cazare ce are in componenta sa un dormitor cu un pat matrimonial, confortabil si un living cu o canapea extensibila. In numar de 1 apartament, acesta are o suprafata de 60 mp, terasa si dubla vedere, catre oras si mare.
Camera tripla FARA balcon: este spatiul de cazare ce are in componenta sa 3 paturi a cate o persoana ce nu se pot uni, este FARA balcon si are vedere catre oras. In numar de 4 camere, acestea au o suprafata de 23 mp.
Camera tripla CU balcon: este spatiul de cazare ce are in componenta sa un pat matrimonial si un pat de o persoana, CU balcon si vedere catre mare. In numar de 2 camere, acestea au o suprafata de 20 mp.
Toate spatiile de cazare sunt prevazute cu: aer conditionat individual, LED TV, televiziune prin cablu, Wi-Fi, telefon, seif, mini-bar (contra cost), baie cu cabina de dus, uscator de par, prosoape, halate de baie si papuci.
Sali de conferinte
SALA OVIDIUS (etaj I)- capacitate maxima de 250 persoane (in aranjament teatru);
- echipament complet - flipchart, ecran de proiectie (dimensiunea ecranului 2m x 3m), videoproiector (3.500 lumeni), instalatie sonorizare (1.000 W);
- separeu pentru pauza de cafea (cu mese, scaune si canapele).
SALA CALLATIS (parter)- capacitate maxima de 80 persoane (in aranjament teatru);
- echipament complet - flipchart, ecran de proiectie (dimensiunea ecranului 2m x 3m), videoproiector (3.500 lumeni), instalatie sonorizare (1.000 W);
- lobby bar pentru servirea pauzelor de cafea.
SALA TOMIS (etaj VI)- capacitate maxima de 80 persoane (in aranjament teatru);
- echipament complet - flipchart, ecran de proiectie (dimensiunea ecranului 2m x 3m), videoproiector (3.500 lumeni), instalatie sonorizare (1.000 W);
- pauzele de cafea se pot servi intr-un separeu sau pe terasa.
Servicii gratuite: parcare in limita locurilor disponibile din perioada sejurului, internet wireless in spatiile publice, seif la receptie, pastrarea bagajelor la receptie, curatenie in camera (zilnic), schimbare lenjerie de pat, schimbare prosoape (la cerere), sauna umeda si uscata, loc de joaca pentru copii amenajat pe plaja (deschis in functie de program, sezon si conditii meteo), piscine exterioare (o piscina pentru adulti cu adancime intre 1.20-1.50 m si o piscina pentru copii cu adancime de 0.50 m), sezlonguri si umbrele pe plaja si la piscina (maximum 2 sezlonguri si o umbrela/camera, in limita locurilor disponibile si in functie de sezon si conditii meteo)
Servicii contra cost: restaurant cu specific international, lobby bar, servicii de spalatorie si calcatorie, 3 sali de conferinte cu o capacitate de pana la 250 locuri
Informatii cazare:
Ziua hoteliera incepe la ora 17:00, ora check-in si se termina la ora 12:00, ora check-out.
Un Early Check-in se poate efectua doar in limita disponibilitatii din ziua sosirii.
Un Late Check-out se ofera in limita disponibilitatii si se taxeaza dupa cum urmeaza:
intre ora 12:00 - 15:00 a 30% din valoarea cazarii;
intre ora 15:00 - 17:00 a 50% din valoarea cazarii;
dupa ora 17:00 a 100% din valoarea cazarii.
Fiecare oaspete are obligatia la check-in de a prezenta receptionerului actul de identitate (carte de identitate sau pasaport valabil). Hotelul isi rezerva dreptul de a nu caza oaspetii fara acte de identitate.
Numele care figureaza pe voucherul de la agentie trebuie sa coincida cu numele oaspetilor prezenti la check-in.
Alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea hotelului din ziua check-in-ului. Din acest motiv nu putem garanta un anumit tip de pat, o anumita camera, un anumit etaj, camere alaturate sau pe acelasi etaj etc. Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor pe care incercam sa le satisfacem in limita disponibilitatilor, fiind exclusa garantarea.
!!! Este obligatorie purtarea bratarii pe toata perioada sejurului.
Parcare: Parcarea hotelului este gratuita, in limita disponibilitatii. In fata hotelului exista si o parcare publica, cu plata (numar limitat de locuri).
Animale de companie: NU este permis accesul cu animale de companie!
Plaja: Oaspetii au acces gratuit la plaja privata si piscina hotelului. Sezlongurile de pe plaja si piscina sunt in limita disponibilitatii (maximum 2 sezlonguri si 1 umbrela/camera) si in functie de sezon si conditiile meteo. Ele nu se rezerva, ci se ocupa in ordinea sosirii.
Prosoapele pentru plaja si piscina se acorda in schimbul unui card special, primit de la receptia hotelului in momentul cazarii si se returneaza in ziua plecarii. In cazul in care oaspetele nu returneaza cardul in ziua check-out-ului, va achita o taxa de 60.00 lei/card.
NU ne asumam responsabilitatea pentru copiii lasati nesupravegheati in spatiile din incinta hotelului, plaja hotelului.
Seif: Hotelul dispune in fiecare camera de casete de valori/seif. Oaspetii sunt rugati sa depuna valorile pe care le au cu ei in aceste casete. Administratia hotelului nu este responsabila de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar produce disparitia acestora, in incinta hotelului sau perimetrul exterior proprietatii.
Minibar: In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip minibar, destinate exclusiv pastrarii bauturilor specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele minibar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici.
Din motive comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta hotelului si depozitarea in camera sau pe balcoane a produselor alimentare si bauturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente.
Taxa locala nu este inclusa in totalul sejurului. Se achita separat, la receptie, si reprezinta 1 % din totalul cazarii (fara mese si fara TVA).