PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.
Documente de calatorie
Pentru aceasta excursie este necesar pasaportul electronic sau pasaportul simplu valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Nu se accepta pasaportul temporar.
Nota: Va rugam sa ne transmiteti cu cel putin o luna inainte de plecare o copie dupa primele doua pagini din pasaport (electronic in format PDF sau JPG ) cu detaliile persoanale: nume, data nasterii, numarul de pasaport, etc. Verificati ca pasaportul sa fie valabil cel putin inca 6 luni de la data returului din excursie, cu minim 2 pagini consecutive libere pentru aplicarea vizei la sosirea in destinatie.
Ramadanul in IORDANIA
Cea mai importanta perioada din calendarul islamic - Ramadanul - este o un timp de reflectie si respect in care Profetul Mohamed a avut primele revelatii. In timpul Ramadanului, cei care nu apartin religiei musulmane isi arata respectul fata de cei care postesc evitand sa consume alimente sau bauturi sau sa fumeze in public. Cu toate acestea, restaurantele raman deschise ai ofera servicii ca de obicei.
EXCURSII OPTIONALE (tarif informative pentru min. 20 de participanti):
- Spectacolul Petra by night: aprox 45 USD/persoana. NOTA: Tururile sunt disponibile doar: luni, miercuri și joi (20:30 – 22:00)
- Croaziera cu pranz inclus si snorkeling in Aqaba: aprox. 60 USD/persoana
Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculate in functie de numarul de participanti.
GRUP MINIM :
Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de 20-24 persoane, pretul se majoreaza cu 40 EURO/ persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul.
Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a pachetului de servicii.
Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul.
Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.
Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.
Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.
La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport
Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta
Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.
Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.
Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.
Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
-Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor
- diferenta de pana la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pana la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intarzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intarzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria OMV |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.12.2023 pe programele Hello Premium Tours.
Ziua 1. BUCURESTI – AMMAN
Intalnire cu reprezentantul agentiei la Aeroportul Henri Coanda Otopeni la ora 22:30 pentru imbarcare pe zborul companiei TAROM RO 187 cu destinatia Amman.
Ziua 2. AMMAN – JERASH - AJLOUN
Decolare la ora 00:45, relaxati-va si aterizare in Amman la ora 04:25. Intalnire cu reprezentantul local, transfer la hotel si cazare. Mic dejun. Incepem cu orasul Roman Antic al Iordaniei – Jerash, intemeiat ca oras grecesc de catre Alexandru cel Mare. Aici a fost unul dintre cele mai importante si prospere oraşe romane ale antichitatii tarzii din provincia Arabia. Anticul oras, datat cu mai bine de 6500 de ani in urma, este unul dintre cele mai bine conservate situri de arhitectura romana antica din afara Italiei. Vizitam orasul antic cu strazi pavate, coloane impunatoare, temple, piete imense cu fantani si bai publice, un hipodrom fabulos si teatre generoase si privelisti uluitoare. In continuare, ne vom indrepta spre orasul Ajloun, care ofera privelisti panoramice uluitoare asupra Vaii Iordanului. Aici, veti afla despre istoria si cultura regiunii, inclusiv despre rolul castelului in protejarea zonei de fortele invadatoare de-a lungul secolelor. Intoarcere in Amman. Cina si cazare Mena Tyche 4* sau similar.
Ziua 3. AMMAN - CASTELELE DESERTULUI: Al-Kharanah, Amra & Al Azraq – MAREA MOARTA
Mic dejun. Exploram orasul captivant Amman, capitala Iordaniei, un amestec de vechi și nou. Orașul are o istorie bogată care se întinde pe mai mult de șase milenii, iar acest lucru veti observa de arta islamica si greco-romana. Vizitam ruinele Amfiteatrului Roman, Cetatea - o priveliste splendida, Muzeul Arheologic si Moscheea Albastra. Ne indreptam spre desertul estic pe un drum inconjurat de dune uriase. „Castelele Desertului”, din timpul califilor, dinastia Umayyad, sunt considerate adevarate capodopere de arta, ce au rezistat cu succes timpurilor moderne. Printre cel mai bine conservate vom vizita: Al Kharanah - unul dintre cele mai cunoscute, Amra – apartine Patrimoniul mondial UNESCO si Al Azraq - construit de romani si reconstruit de arabi in timpul cruciadelor. Plecam spre Marea Moarta, un adevarat “ spa natural “,fiind cel mai jos punct cu aproximativ 400 de metri sub nivelul marii. Cina si cazare Hotel Dead Sea Spa 4* sau similar Marea Moarta.
Ziua 4. MAREA MOARTA
Mic dejun. Timp liber la dispozitie pentru relaxare, plaja si spa. Principalul punct de atractie la Marea Moarta este de fapt, un lac, unic in lume. Salinitatea apei sale intrece concentratia sarurilor minerale din mari si oceane, ceea ce nu permite supravietuirea plantelor si animalelor subacvatice. Studiile au aratat ca apa de la Marea Moarta in combinatie cu namolul negru gasit de-a lungul tarmului, au beneficii semnificative pentru sanatate precum imbunatatirea circulatiei sangelui, pentru artrita, vindecarea alergiilor si revitalizarea pielii. Veti avea parte de un rasfat bine-meritat si va veti simti in al noualea cer. Cina si cazare Hotel Dead Sea Spa 4* sau similar Marea Moarta.
Ziua 5. MAREA MOARTA – MADABA – NEBO – KARAK - PETRA
Mic dejun. Ne bucuram de peisajele desertice ale Iordaniei in timp ce calatorim spre sud, spre Madaba, cunoscut pentru frumoasele sale mozaicuri. Vizitam orasul antic cu Biserica Sf.Gheorghe, renumita in intreaga lume pentru harta de mozaic. Plecam apoi spre Muntele Nebo, un important loc de pelerinaj iudeo-crestin. Muntele Nebo ofera o priveliste fantastica spre vest, situat la 800m deasupra nivelului marii, unde puteti sta pe locul de unde Moise a privit peste Tara Promisa. Ultimul stop, vom vizita legendarul Al Karak, cunoscut in Regatul Ierusalimului. Castelul Karak a fost construit de cruciati în secolul al XII-lea și a fost proiectat de regele Israelului de la acea vreme si cucerit de armatele lui Saladin dupa numai 46 de ani. Odata ce veti intra in interiorul castelului, veti putea explora nenumarate incaperi care mai pastreaza o atmosfera medievala autentica. Seara, cazare si cina RN hotel 4* sau similar Petra.
Ziua 6. PETRA & Desertul WADI RUM
Mic dejun. Incepem orasul pierdut Petra, un sit arheologic recunoscut de UNESCO si una dintre cele sapte minuni ale lumii antice si moderne. Incepem sa exploram ruinele antice, bijuteria regatului Nabateean denumit si “Orasul Trandafirilor” datorita culorii pietrelor folosite. Nabateenii se inchinau zeilor lumii arabe si zeitelor cultului pre-islamic. Trecem prin canionul racoros Siq, lung de un kilometru, asadar puteti sa mergeti pe jos, sau puteti Inchiria un magar sau o trasura cu cai. Vom admira Trezoreria, o cladire maiestuoasa cu o fațada sculptata dintr-o stanca uriasa, unde s-ar putea sa va incerce un sentiment de deja-vu, intrucat acest loc a jucat un rol important in ultima Cruciada si in filmul Indiana Jones. Continuam o aventura in Wadi Rum (se traduce prin Valea Lunii), unul dintre cele mai spectaculoase peisaje desertice din lume. Vom avea parte de un Jeep Safari cu o portie de adrenalina pe cinste! In cazul in care ceva va pare cunoscut, este pentru ca acest peisaj magnific a asigurat fundalul in filmul „Lawrence al Arabiei” precum si in noul film de la Disney, Aladdin. Bucurati-va de stelele de pe bolta cereasca si de ospitalitatea legendara a beduinilor la un foc de tabara. Cina traditionala si cazare Luxury Rum Magic sau similar Wadi Rum.
Ziua 7. Desertul WADI RUM & Marea Rosie - AQABA
Mic dejun. Se spune ca nimeni nu poate trai timp indelungat in desert si sa iasa de acolo neschimbat. Si se mai spune ca, odata ce te impaci cu imensa lui pustietate, va deveni parte din tine si vei vrea sa te intorci mereu. Speram ca v-ati bucurat de acest spectacol al naturii si apoi plecam spre Aqaba - perla litoralului iordanian la Marea Rosie. Incepem un tur panoramic in Aqaba, singura statiune a Iordaniei de la Marea Rosie, ce se intinde pe 12 km de tarm, o fuziune de istorie, natura, şi munţi pitoreşti. Transfer la hotel. Optional, Croaziera cu pranz inclus, snorkeling si plaja la Berenice – una dintre principalele atractii din Aqaba. Cina si cazare Hotel Baity Boutique 4* sau similar Aqaba.
Ziua 8. AQABA - AMMAN
Mic dejun. Deplasare spre Amman, construit pe sapte coline, unde vom avea ocazia de a descoperi printr-un tur panoramic. Vom admira Podul Abdoun, un obiectiv arhitectural modern, emblematic pentru capitala Iordaniei. Mai departe, mergem spre centrul orașului spre vechiul Gold Souq, trecand pe langa cele mai populare dulciuri arabe din Iordania și puteti incerca celebrul (Kunafah / branza alba moale acoperita cu produse de patiserie). Timp liber pentru cumparaturi in cartierul cel mai animat. Cina si cazare Mena Tyche 4* sau similar.
Ziua 9. AMMAN – BUCURESTI
Dupa miezul noptii, transfer la aeroport in Amman pentru imbarcare pe zborul Companiei TAROM RO188 cu destinatia Bucuresti. Decolare la ora 05:25 si sosire la Bucuresti pe aeroportul Henri Coanda Otopeni la ora 07:20.