schimba-datele-title

Oferte

Descrierea hotelului



RO Hotelul Delta se distinge prin calitatea si diversitatea serviciilor oferite in cadrul unui complex hotelier in care regasiti confortul si relaxarea unui sejur ideal. În contextul actual dominat de incertitudini grupul Cohotels dorește să vă asigure că a mobilizat toate resursele materiale, financiare și de logistică pentru a aplica măsurile preventive recomandate de autorități în contextul situației produse de pandemia de Covid-19. Managementul grupului Cohotels întreprinde următoarele măsuri: • A completat ghidul de bune practici folosit până în prezent cu recomandările pentru prevenirea răspândirii Covid-19 emise de organele abilitate și a emis Manualul de Igienă Cohotels. Acest Manual de Igienă este comunicat pe toate site-urile oficiale Cohotels : www.hoteldelta.ro, www.hotelcalifornia.ro, www.hotelposeidon.ro, www.galaxywaterpark.ro și www.teatruldevarajupiter.ro. • Prin comunicarea acestuia dorim să venim cu răspunsuri și argumente la întrebările, nelămuririle și îngrijorările turiștilor noștri, legate de masurile pe care le întreprindem în contextul pandemiei de Covid-19. • Efectuează după un grafic prestabilit cursuri de informare pentru personal, astfel încat acesta să poată asimila planul de acțiune și procedurile specifice fiecărui departament în parte. • A elaborat jurnalul de acțiuni pentru înregistrarea operațiunilor de igienizare/dezinfectare întreprinse, specificând data, ora, persoanele responsabile . • A desemnat grupul de lucru și procedurile care se vor aplica în eventualitatea descoperirii unui caz de Covid-19. Primirea oaspeților În recepții vom adopta următoarele măsuri de prevenție: • Amplasarea dozatoarelor cu dezinfectant pentru mâini. • Amplasarea panourilor din sticlă menite să limiteze contactul direct între personalul din recepție și oaspeți. • Solicitarea unei declarații pe propria răspundere semnate de către turist, privind absența simptomatologiei Covid-19, călătoriilor în zone de risc/roșii și contactele cu persoane infectate. • Existența unui registru electronic de evidență a rezervărilor clienților, astfel încât în eventualitatea apariției unui caz, să existe date concrete pe baza cărora să poată fi efectuată o eventuală anchetă epidemiologică. • Echiparea corespunzătoare a personalului de recepție cu măști sau viziere. • Instruirea personalului de recepție în vederea informării clienților cu privire la cele mai apropiate unități medicale, farmacii, etc. Acesta va avea acces la numerele de urgență ale autorităților de sănătate, centre medicale, spitale publice sau private. • Dezinfectarea cheilor/cardurilor de acces în camere. • Reducerea timpilor de check-în/check-out prin implementarea unor platforme online. • Folosirea marcajelor care facilitează respectarea distanțării fizice, în special în zonele aglomerate. • Încurajarea utilizării plăților cu cardul. Avem grijă de cei care au grijă de oaspeții noștri prin: • Implementarea procedurilor de bune practici bazate pe principiile HACCP, de igienizare, dezinfecție și de autocontrol, susținute de personal specializat din domeniul medical, în materie de igienă personală și la locul de muncă, atât pentru personalul care intră în contact cu publicul cât și pentru angajații din spatele cortinei. Toți angajații vor cunoaște și pune în aplicare măsurile de distanțare socială și dezinfecție inclusiv la servirea mesei după cum urmează : a) menținerea distanței sociale de siguranță în toate locurile publice. b) menținerea igienei respirației: tuse/strănut (în pliul cotului sau în șervețel) și efectuarea imediată a igienei mâinilor. c) menținerea igienei mâinilor prin spălarea acestora cu apă și săpun minim 20 secunde sau dezinfectarea mâinilor. • Dotarea personalului cu echipamentul de protecție în funcție de departament: mască/vizieră, mănuși, bonetă. • Afișarea măsurilor de prevenție și amplasarea dozatoarelor cu dezinfectant și săpun pentru mâini în spațiile folosite de angajați, precum și dezinfectarea repetată a acestora. • Dezinfectarea periodică a spațiilor comune folosite de către angajați, (recepționare/depozitare alimente, camere frig, liniilor de producție și servire,etc ) cu produse biocide avizate de Ministerul Sănătății , de către firma specializată . • Triaj observațional cu măsurarea temperaturii la fiecare intrare în tură și nepermiterea accesului la locul de muncă a personalului care prezintă simptomatologie de infecție respiratorie. • Spălarea și dezinfectarea uniformei de lucru în spălătoria Cohotels conform standardelor impuse de OMS. • Verificarea punerii în aplicare a fiecărei măsuri de prevenție prin controlul permanent efectuat de către șefii de departamente. Spațiile comune în interior Spațiile comune precum recepții, restaurante, baruri, SPA-uri, locuri de joacă, săli de fitness, săli de conferință, bucătării, spălătorie, toalete, holuri, lifturi, casa scării, locuri destinate personalului sunt dezinfectate frecvent. În afară de dezinfectarea periodică avem grija igienizării și dezinfectării permanente: • Igienizarea și dezinfectarea frecventă, în timpul zilei, a tuturor suprafețelor supuse atingerii repetate precum: butoane lifturi, mânere, balustrade, întrerupătoarele de lumină, suprafețele din toaletele publice precum și cele din SPA, dispenserele care necesită atingere, mobilierul folosit în spațiile comune precum: scaune, mese din restaurante, recepții, mobilierul din locurile de joacă, aparate sportive din sălile de fitness, etc... • Monitorizarea igienizării și dezinfectării în toate spațiile prin grafice completate de operator. • Amplasarea dozatoarelor pentru dezinfectant de mâini în zonele punctelor de acces ale spațiilor comune și unde este nevoie. • Folosirea marcajelor de pardoseală/stative pentru a facilita respectarea distanțării fizice, în special în zonele aglomerate. • Igienizarea filtrelor aparatelor de aer condiționat cel puțin odată pe săptămână. • Dezinfectarea spațiilor precum săli fitness și SPA. • Afișajul materialelor destinate informării clienților. Spațiile comune în aer liber După cum bine știți COHOTELS pune un accent deosebit pe calitatea timpului dumneavoastră petrecut în aer liber, în locațiile atât de îndrăgite : restaurantele, terasele, Teatrul de Vară Jupiter, Galaxy Water Park, Baby Land, plajele, piscinele și locurile de joacă. Iată măsurile de prevenție: • Amplasarea la loc vizibil a regulamentelor de acces și de comportament. • Amplasarea dozatoarelor cu dezinfectant pentru mâini. • Asigurarea accesului prin puncte de intrare/ieșire clar semnalizate. • Dezinfectarea podelelor din jurul piscinelor, sezlongurilor, spațiilor de joacă, scaune și mese de pe terase, efectuată cu substanțe specifice de către personalul autorizat, cu substanțe avizate de Ministerul Sănătății. • Igienizarea și dezinfectarea, după fiecare utilizare, a șezlongurilor, saltelelor și a mobilierului conform normelor. • Respectarea distanțării sociale prin amplasarea șezlongurilor, umbrelelor în conformitate cu recomandările autorităților. • Menținerea concentrației dezinfectanților din apa piscinelor la nivelul prevăzut de Ministerul Sănătății. Restaurante și baruri Măsuri implementate în unitățile COHOTELS : • Respectarea distanțării sociale între scaunele meselor diferite, numărul persoanelor de la o masă fiind limitat la numărul membrilor familiei. • Amplasarea la loc vizibil a regulamentelor de acces și de comportament. • Amplasarea dozatoarelor cu dezinfectant pentru mâini la intrarea în restaurante și/sau în zona barurilor. • Protejarea bufetelor prin amplasarea unor panouri de plexiglas/vitrine și servirea preparatelor de către angajați echipați corespunzător cu măști/viziere și mănuși de unică folosință. • Respectarea distanțării sociale în timpul servirii meselor prin mijloace specifice. • Schimbarea riguroasă și frecventă a ustensilelor pentru servire la bufet. • Aparatele de distribuire a băuturilor vor fi igienizate și dezinfectate zilnic sau ori de câte ori este nevoie. • Spălarea veselei, paharelor și a echipamentului de bucătărie exclusiv cu mașini de spălat profesionale la temperaturi de 90°C, folosind detergenți și dezinfectanți profesionali. • Toate produsele care intră în blocul alimentar sunt achiziționate de la furnizori de încredere și vor fi dezinfectate cu soluții adecvate. Spații de cazare Atenția noastră este îndreptată asupra unui confort sporit în condiții de maximă protecție astfel, în toate camerele hotelurilor Cohotels am implementat următoarea procedură de igienizare: • Camera va fi dezinfectată înainte de igienizarea și aerisirea aferente încheierii fiecărui sejur (checkout), de către o firma specializată cu soluții biocide avizate de MINISTERUL SĂNĂTĂȚII, prin nebulizare. • Lenjeria și prosoapele vor fi spălate și dezinfectate exclusiv în spălătoria Cohotels. • Kit-urile de cameră, cosmeticele și produsele de minibar, acolo unde sunt prezente, vor fi dezinfectate înaintea amplasării în camere. • Dezinfectarea ustensilelor pentru curățenie va fi efectuată cu soluții biocide avizate de MINISTERUL SĂNĂTĂȚII. Pentru atingerea obiectivelor de reducere a riscului de transmitere a infecției cu virusul COVID 19 este nevoie însă, de noi toți , oaspeți și personal. Doar împreună vom reuși să depășim această criză și să o convertim într-o vacanță plăcută! Respectarea atât a normelor generale de conduită cât și a noilor reglementări stabilite și anunțate de autorități în contextul Covid-19 este obligația noastră a tuturor. Astfel, oaspeții noștri trebuie să țină cont permanent de regulile de igienă personală și de măsurile de protecție, indiferent de momentul din zi, în incinta complexelor Cohotels, după cum urmează: • Să ia notă și să accepte regulile precizate încă de la confirmarea/reconfirmarea rezervării, privind interacțiunea cu angajații și cu ceilalți clienți, precum și regulile deplasărilor și activităților personale în spațiile publice . • Să accepte că încă de la sosirea în hotel trebuie să se supună regulilor instituite privind accesul și completarea fișei de anunțare a sosirii cu datele privind sănătatea și trasabilitatea. • Să accepte că anumite servicii dedicate tuturor turiștilor ar putea fi asigurate doar în serii, la intervale orare diferite, pentru a putea astfel, asigura distanțarea fizică în toate spațiile comune. • Să accepte că noile proceduri de lucru impun reducerea interacțiunii cu personalul, aceasta nefind o lipsă de respect, de interes, sau de profesionalism din partea acestuia. • Să accepte că în spațiile închise se poartă mască. • Să se spele regulat pe mâini cu apă și săpun minim 20 secunde, să folosească produsele de dezinfectare puse la dispoziție, să nu-și atingă ochii, nasul și gura cu mâinile neigienizate și să nu strănute /tușească neprotejat. Regulile acestui manual sunt supuse revizuirii pe masură ce apar noi reglementari ale autoritaților. / EN Delta Hotel is appreciated for the quality and diversity of the provided services: it is the right place where you find the comfort and relaxation of an ideal stay.

Harta

 
 

Alte hoteluri in destinatie

KARMIR RESORT & SPA

Kemer, Antalya, Turcia

de la 253 /pers

FAME RESIDENCE KEMER & SPA

Kemer, Antalya, Turcia

de la 159.5 /pers

AKRA KEMER

Kemer, Antalya, Turcia

de la 385.5 /pers