schimba-datele-title

Oferte

Descrierea hotelului



Descriere HOTEL HIPOCAMPO PALACE:
Hotelul este un complex de lux situat aproape de plaja, pe o suprafata de peste 19.000 mp de gradini tropicale si ofera o gama larga de facilitati pentru a va ajuta sa ramaneti activi sau pentru a va relaxa sub soarele cald din Mallorca. Este ideal pentru clientii pretentiosi ce solicita servicii de cea mai inalta calitate. 

Tip masa: 
Mic dejun, Demipensiune 

Localizare HOTEL HIPOCAMPO PALACE: 
Hotelul este localizat in statiunea Cala Millor, la 150 metri de plaja. 

Plaja: 
Plaja este cu nisip fin, sezlongurile si umbrelele sunt contra cost. 

Dotari camere: 
Hotel Hipocampo Palace are 203 camere distribuite in doua cladiri. Fiecare are terasa/balcon, baie complet echipata, telefon, aer conditionat, minibar, TV satelit, seif (contra cost), uscator de par, halat de baie, radio, internet wi-fi (gratuit). 

Facilitati HOTEL HIPOCAMPO PALACE: 
Hotelul va pune la dispozitie facilitatile de spa daca sunteti in cautare de mai multa relaxare. Oaspetii se pot relaxa cu o sedinta in sala de gimnastica, in baia turceasca sau in sauna si pot face o baie in piscina interioara sau in cada cu hidromasaj. Oaspetii au la dispozitie 6 terenuri de tenis cu zgura. Copiii se pot distra in piscina sau pe terenul de joaca, precum si in compania echipei de divertisment, pe timpul zilei. Divertismentul continua si noaptea, cu spectacole profesionale frecvente si muzica live saptamanal. Va puteti bucura de soarele mediteranean si de o baie racoritoare in piscina imensa in aer liber. De asemenea, va puteti relaxa pe nisipul fin si alb de pe plaja din Cala Millor, situata in apropiere, inconjurata de pini si aflata la doar 100 de metri de hotel. Hotelul are restaurant, bar, cafenea, sala de conferinta, centru de sanatate si frumusete, loc de joaca pentru copii, parcare.  

Alte informatii:
Pentru statiunile din nord si est, transferul inclus este privat, valabil pentru un maxim de 4 pasageri/transfer. Daca sunt mai mult de 4 pasageri tariful se calculeaza diferentiat in functie de ruta. Rutele sunt: Nord: Alcudia, Can Picafort, Playa de Muro, Pollenca - Formentor; Est: Cala Millor, Sa Coma, Porto Cristo. Asistenta turistica este telefonica pentru un numar de pasageri mai mic de 20 de persoane.

Web: www.hipotels.com 
Conditii de penalizare in caz de anulare

Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele: -    20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; -    40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; -    60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; -    80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; -    100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.

Informatii utile

•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00); •Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea. •Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare. •Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului; •Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta; •Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta. •Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare;

Date generale despre documentele de calatorie

Mallorca face parte din Insulele Baleare care apartin Spaniei – membra a Comunitatii Europene. Cetatenii romani pot calatori doar cu CI, dar in acelasi timp si cu pasaport turistic valabil. Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual. Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile! Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera: -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare; -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces. -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort. -Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic. Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro. Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.

Conditii de plata

In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza: 1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB) - 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii; - 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei; - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare. 2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM) - 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii; - 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare; - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare.   3. In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor.   In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza: 1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB) - 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii; - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel. 2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB) - 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii; - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare.

ATENTIE! Conform OG2/ 2018 (https://www.cocktailholidays.ro/documente-certificari/), la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului  informatiile de mai jos: (acestea se descarca de pe link-ul https://oferte.cocktailholidays.ro/04.%20Documente%20Colaborare/Informatii%20Precontractuale/) - INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie - FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie (partea B din Anexa 1 /OG2 /2018) Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar. Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor. Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Protectia datelor cu caracter personal

Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.

Localizare

Hotelul este situat  la aproximativ 70 km de aeroport, in statiunea Cala Millor,  zona cunoscuta cu numele de Punta de N'Amer, o zona protejata pentru flora si fauna deosebite. Inconjurat de gradini spectaculoase care se intind pe o suprafata de 19.000 mp, hotelul  se afla la 100 m de plaja.

Drinks & Food

Hotelul ofera mic dejun bufet sau demipensiune (cina bufet).

Facilitati camere

Toate cele 203 camere au acces gratuit la internet WIFI, baie cu cada, uscator de par, oglinda cosmetica, seif (contra cost), mini bar, aer conditionat, TV satelit, telefon, balcon, ceas cu alarma.

Spa & Wellness

Centrul SPA are piscina interioara, baie turceasca, jacuzzi, sauna, masa (contra cost).

Facilitati copii

Cei mici au la dispozitie piscina, loc de joaca si programe de animatie speciale.

Sport si Divertisment

Oaspetii hotelului au la dispozitie: piscina exterioara si interioara, centru Spa (hammam, jacuzzi, masaj, sauna), centru fitness, programe de divertisment seara, animatie in timpul zilei, inchiriere biciclete, biliard, sala de jocuri, 6 terenuri de tenis, teren de golf (la 3 km).

Facilitati hotel

Hotelul ofera urmatoarele facilitati si servicii: receptie 24h, depozitarea bagajelor, sala TV comuna, inchiriere masini, seifuri, lift, facilitati pentru persoanele cu dizabilitati, room service, supravegherea copilului, restaurant, snack bar, piscina exterioara, piscina interioara, prosoape pentru plaja, centru Spa, centru fitness, programe de divertisment seara, animatori, inchiriere biciclete, biliard, loc de joaca pentru copii, sala de jocuri, teren de tenis, teren de golf (la 3 km).

Harta