schimba-datele-title

Oferte

Descrierea hotelului



Descriere GRAN HOTEL BALI:
Gran Hotel Bali, una dintre cele mai usor de recunoscut cladiri din statiune, cu o inaltime de 186 de metri (cel mai inalt hotel din Europa), ofera privelisti uimitoare asupra Marii Mediterane si este locatia ideala pentru turistii care vor sa se bucure de plaja si soare.

Tip masa: 
Pensiune completa

Localizare GRAN HOTEL BALI: 
Hotelul este situat in zona linistita La Cala din Benidorm, la doar 5 minute de mers pe jos de plaja Poniente (400 metri). Clubul de golf Real de Faula si parcul tematic Terra Mitica se afl la 3 km de hotel.

Plaja: 
Plaja Poniente este la 5 minute de mers pe jos. Aceasta este plaja cea mai extinsa din statiune cu mai mult de 3 km in lungime, nisip fin si intrare lina in apa.

Dotari camere: 
Camerele Hotelului Gran Bali sunt aerisite si decorate in nuante neutre si ofera o panorama deosebita. Toate camerele au televizor, seif, minibar (contra cost), Wi-Fi (contra cost), incalzire/aer conditionat, baie cu dus si uscator de par. Majoritatea camerelor au balcon si vedere partiala sau frontala la mare.  

Facilitati GRAN HOTEL BALI: 
Hotelul ofera mai multe piscine in aer liber, un centru spa ce include o sauna, sala de fitness si cada cu hidromasaj, masaje Lai si o varietate de tratamente de infrumusetare (contra cost). Oaspetii pot savura mese tip bufet in cele doua restaurante ale hotelului si au la dispozitie un bar langa piscina si un disco bar. Gran Hotel Bali pune la dispozitia clientilor o oferta completa de divertisment si petrecere a timpului pentru toate categoriile de varsta: muzica live in fiecare seara, sala de jocuri cu tenis de masa si biliard, jacuzzi in aer liber, hamac cu umbrela, sala de jocuri, animatie. 

Facilitati pentru copii: 
Hotelul ofera o piscina pentru copii, mini parc, animatie, sala de jocuri 

Web:  www.granhotelbali.com
Spa & Wellness

Centrul spa de la Gran Hotel Bali include o saună, sală de fitness şi cadă cu hidromasaj. De asemenea, pot fi rezervate masaje şi o varietate de tratamente de înfrumuseţare. Pentru accesul la centrul spa şi tratamente se percepe o taxă suplimentară.

Drinks & food

Oaspeţii pot savura mese tip bufet în cele 2 restaurante ale hotelului. De asemenea, exista un bar langa piscina şi un disco bar.

Sport si divertisment

Gran Hotel Bali pune la dispozitia clientilor o oferta completa de petrecere a timpului pentru toate categoriile de varsta: jacuzzi in aer liber, hamac cu umbrela, mini-park pentru copii, sala de jocuri, animatie. Piscine: 3 piscine-una pentru adulti, una pentru copii si o piscina mare cu o forma originala.

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Protectia datelor cu caracter personal

Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice

ATENTIE! Conform OG2/ 2018 (https://www.cocktailholidays.ro/documente-certificari/), la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului  informatiile de mai jos: (acestea se descarca de pe link-ul https://oferte.cocktailholidays.ro/04.%20Documente%20Colaborare/Informatii%20Precontractuale/)

- INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie
- FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie (partea B din Anexa 1 /OG2 /2018)
 
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
 
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Informatii utile

•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
•Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
•Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.
•Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
•Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
•Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
•Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare;

Conditii de plata

In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB):
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM)
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;

In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;

2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

Conditii de penalizare in caz de anulare

Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:
- 20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.

Date generale despre documentele de calatorie

Costa Blanca este o regiune care apartine provinciei Alicante din Spania - membra a Comunitatii Europene.

Cetatenii romani pot calatori doar cu CI, dar in acelasi timp si cu pasaport turistic valabil.
Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.
Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!
 
Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.
-Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro.
Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.

Facilitati camera

Hotelul are 54 de etaje, in total 776 camere, 12 din ele fiind suite. Camerele Hotelului Bali sunt aerisite şi decorate în nuanţe elegante. Toate camerele sunt mari, cu balcon, au AC, telefon, TV-satelit, minibar, internet, seif, patut, baie cu uscator de par.

Facilitati hotel

Construit in anul 2002, hotelul este alcatuit din doua cladiri, una din ele avand 186 metri inaltime ceea ce il face cel mai inalt hotel din Europa. Oaspeţii pot savura mese tip bufet în cele 2 restaurante ale hotelului. De asemenea, exista un bar langa piscina şi un disco bar, seif, 18 lifturi, garaj, internet-cafe.

Localizare

Gran Hotel Bali are 52 de etaje fiind cel mai inalt hotel din Europa. Privelistea pe care o ofera asupra intregii coaste este una de neegalat.
Gran Hotel Bali este situat în zona liniştită La Cala din Benidorm, la doar 5 minute de mers pe jos de plaja Poniente. Clubul de golf Real de Faula şi Parcul tematic Terra Mitica se află la 3 km.

Harta