schimba-datele-title

Oferte

Descrierea hotelului



Amplasat in gradini luxuriante, cu palmieri, complexul Giftun Azur are 7 restaurante si 7 baruri. In plus, ofera piscine in aer liber si camere spatioase cu vedere la mare, piscina sau gradina.
Facilitati copii

In Rixy Club, copiii beneficiaza de petreceri pentru zile de nastere, loc de joaca special amenajat, zile tematice, olimpiade, competitii sportive, cinema.

Localizare

Hotelul este situat in Emiratul Ras Al Khaimah, in noua zona turistica Al Marjan, la 25 km de centrul orasului Ras Al Khaimah, 80 km de centrul orasului Dubai si 70 km de Aeroportul International Dubai.

Spa & Welness

Buna dispozitie a turistilor este asigurata de masaje si tratamente corporale (contra cost), tratamente faciale (contra cost), baie turceasca, baie de aburi, sauna, piscina exterioara.

Facilitati hotel

Hotelul imbina ospitalitatea turceasca si emirateza intr-un sitem All Inlusive, intr-un resort la plaja Marii Arabiei format din 3 cladiri ce imita piramidele egiptene si o zona comerciala, dispune de 650 de camere, 7 restaurante, 6 baruri, pub, club de noapte, piscine, centru fitness, centru de scufundari, terenuri amenajate pentru tenis, baschet, fotbal pe plaja, volei pe plaja, tenis de masa, billiard, echipa de animatie, conexiune Internet in intreg hotelul.

Facilitati camere

Camerele sunt echipate cu baie, uscator de par, mini bar, aer conditionat, seif, televizor, Internet gratuit, telefon, papuci si halat de baie.

Drinks & Food

Restaurantul “Seven Heights” ofera preparate specifice bucatariei turcesti si libaneze. “Fish Bone” serveste o mare varietate de mancaruri din peste si fructe de mare. “Meat Point Restaurant” ofera mancaruri preparate la gratar, specifice Americii de Sud. “L’Olivo Restaurant” este cunoscut pentru preparatele din gastronomia italiana.

Sport si Divertisment

Pentru activitatile sportive si de divertisment, hotelul pune la dispozitia clientilor piscina, centru de fitness, sporturi acvatice, tenis, fotbal pe plaja, volei pe plaja, tenis de masa, biliard si club de noapte.

 

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

CONDITII ASIGURARE!

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Harta