schimba-datele-title

Oferte

Descrierea hotelului



Descriere HOTEL EUROPE PLAYA MARINA:
Hotelul este localizat intr-o zona linistita, in statiunea Illetas, pe malul marii, inconjurat de plaje mici cu nisip alb. In apropiere se gasesc centre pentru sporturi nautice, scoala de scufundari, centre comerciale, terenuri de golf.

Tip masa: 
Mic dejun, Demipensiune.

Localizare HOTEL EUROPE PLAYA MARINA:
Hotelul se afla 800 de metri de plaja principala a statiunii Illetas, la aproximativ 12 km de centrul orasului Palma si la 25 km de aeroportul Palma.

Dotari camere 
Hotel Europe Playa Marina are camerele decorate modern, dotate cu: baie cu dus si uscator de par, minibar, seif (contra cost), TV satelit, aer conditionat, telefon, balcon, Wi-Fi gratuit. 

Facilitati HOTEL EUROPE PLAYA MARINA:
Hotelul pune la dispozitia turistilor: restaurant bufet, snack-bar la piscina, doua baruri, piscina cu sezlonguri si umbrelute, loc de joaca pentru copii, seif la receptie, Wi-Fi, receptie 24h, camera de masaj, mese de biliard si ping-pong.

Web: www.hotelplayamarina.com
Facilitati camere

Camerele hotelului sunt modern si elegante si dispun de urmatoarele facilitati: balcon sau terasa, internet wi-fi, telefon, mini-bar, TV prin satelit, seif.

Facilitati hotel

Hotelul pune la dispozitia turistilor 271 de camere, 3 restaurante, 3 piscine inconjurate de o gradina botanica cu plante (sub)tropicale ( 2 pentru adulti – una cu apa sarata incalzita, una cu apa prospata si una pentru copii incalzita ), loc de joaca pentrun copii, jacuzii, centru-spa, salon de infrumusetare, teren de tenis, teren de squash, tenis de masa, sala de fitness, acces internet wi-fi, 3 camere de conferinte.

Localizare

Jardines de Nivaria este situat in statiunea Costa Adeje, in imediata apropiere a plajei Playa de Fanabe, plaja recent premiata cu Steagul Albastru pentru calitatea apei si pentru serviciile si facilitatile oferite. Centrul comercial se afla la 200 m de hotel, iar parcul acvatic Aqualand se afla la o distanta de 2 km. Aeroportul international Reina Sofia se afla la 20 km.

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Spa & Welness

Turistii se pot relaxa la centrul-spa al hotelului unde vor benefica de masaj, sauna, jacuzii, tratamente faciale, tratamente de infrumusetare, terapii, impachetari.

Facilitati copii

Copiii beneficiaza de o piscina incalzita pe toata perioada anului, de un loc de joaca si de o sala de jocuri.

Drinks & Food

Cele 3 restaurante ale hotelului asigura o diversitate a preparatelor locale dar si internationale.  Restaurantul “La Cupula” este un loc perfect pentru o cina romanica, restaurantul “Solandra” de tip bufet deshis pentru mic-dejun si cina, restaurantul “La Cascada” aflat in imediata apropiere a piscinei si unde turistii pot servi cina. In restaurant turistilor li se impune un dress-code si nu le este permis sa intre in costum de baie sau fara tricou. La cina barbatii trebuie sa poarte pantaloni lungi si incaltaminte inchisa ( fara papuci, sandale ), iar femeile rochie. Hotelul are si 4 baruri unde turisti se pot relaxa savurand prajturi, cocktailuri, diverse bauturi sau se pot relaxa ascultand muzica.

Sport si Divertisment

Turistii isi pot petrece timpul liber la cele 3 piscine ale hotelului ( 2 pentru adulti – una cu apa sarata incalzita pe toata perioada anului la o temeperatura de aproximativ 29 de grade si una cu apa prospata, si una pentru copii incalzita ) care se afla intr-un cadru impresionant, inconjurate de o gradina botanica cu plante (sub)tropicale, la Jacuzzi care se afla intre cele 2 piscine. Deasemenea turisti se pot relaxa jucand o partida de tenis, de squash, tenis de masa sau pot face exercitii la sala de fitness.

Protectia datelor cu caracter personal

Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.

Informatii utile

•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00); •Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea. •Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare. •Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului; •Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta; •Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta. •Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare;

Conditii de penalizare in caz de anulare

Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele: - 20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; - 40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; - 60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; - 80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; - 100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.

ATENTIE! Conform OG2/ 2018 (https://www.cocktailholidays.ro/documente-certificari/), la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului  informatiile de mai jos: (acestea se descarca de pe link-ul https://oferte.cocktailholidays.ro/04.%20Documente%20Colaborare/Informatii%20Precontractuale/) - INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie - FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie (partea B din Anexa 1 /OG2 /2018) Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar. Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.   Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Conditii de plata

In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:   1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB): - 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii - 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei; - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;   2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM) - 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii - 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;   3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;   In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza: 1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB) - 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;   2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB)  - 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

Date generale despre documentele de calatorie

Mallorca face parte din Insulele Baleare care apartin Spaniei – membra a Comunitatii Europene.   Cetatenii romani pot calatori doar cu CI, dar in acelasi timp si cu pasaport turistic valabil. Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual. Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!   Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera: -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare; -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces. -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort. -Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic. Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro. Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.

Harta