schimba-datele-title

Oferte

Descrierea hotelului



Circuit in ANDALUZIA: Viva la Vida! PREMIUM TOURS

 

17 Aprilie.  BUCURESTI – MALAGA - MIJAS

Intalnire cu reprezentantul agentiei la Aeroportul Henri Coanda Otopeni la ora 15:50 pentru imbarcare pe zborul companiei Hi Sky H4 0261 cu destinatia Malaga. Decolare la ora 17:50 si aterizare in Malaga la ora 21:00. (ATENTIE! Orarul de zbor este informativ si poate suporta modificari impuse de compania aeriana).Bienvenida a Andalucía, o adevarata legenda a Spaniei. Plecam spre micul oras Mijas, aflat la 400 m altitudine deasupra nivelului marii unde veti admira panorama spectaculoasa a Marii Mediterane. Transfer si cazare hotel TRH Mijas 4* sau similar.

 

18 Aprilie.  MIJAS – GRANADA

Mic dejun. Continuam spre una dintre cele mai bine pastrate comori ale Spanei, Granada. Vom vizita Gradinile Generalife devenit patrimoniu UNESCO in anul 1984. Alhambra este de departe unul dintre cele mai graitoare exemple de arhitectura islamica si, probabil, cel mai vizitat obiectiv turistic din Spania. In prezent, acest palat unic sta marturie intrepatrunderii culturilor maure si andaluze si uimeste prin decoratiunile bogate, specifice arhitecturii islamice. Apoi, explorati centrul orasului Granada si va veti aventura in strazile inguste ale cartierului medieval maur Albaicin, inscris in patrimoniul UNESCO. Seara, puteti sa va plimbati in Bib-Rambla – inima orasului, cu o arhitectura dintre nou si vechi. Timp liber. Cazare hotel Macia Real de la Alhambra 4* sau similar.

 

19 Aprilie.  GRANADA – CARMONA - SEVILLA

Mic dejun. Continuam spre Carmona, oras faimos pentru comertul cu ulei de masline, vin si grau. Vom admira Puerta de Sevilla si Puerta de Cordoba, Biserica Santa Maria, si Castelul Maur, construit in cel mai inalt punct al orasului Carmona. Ajungem in Sevilla, capitala Andaluziei, al 4-lea mare oras la Spaniei. Incepem cu Barrio Santa Cruz, care reprezenta cartierul evreiesc in timpul stapanirii maure. Pietele, pline de arbori exotici, de portocali, palmieri si maslini, catedralele, la origine sinagogi evreiesti si gradinile din Barrio Santa Cruz completeaza aerul boem al cartierului. Timp liber sa ne relaxam pe stradutele inguste, pietruite, admiram casutele frumos colorate si pietele pline de cafenele care atrag mereu turisti, alaturi de aerul de cartier medieval.  Cazare hotel Silken AL-Andalus Palace 4* sau similar.

 

20 Aprilie.  SEVILLA – Paste Fericit!

Mic dejun. Incepem un tur de oras in Sevilla cu ghid local unde admiram exemple elocvente de arhitectura maura. Descoperim Plaza de España, situata in parcul Maria Luisa. Admiram superba Catedrala Santa Maria de la Sede, una dintre cele mai mari catedrale din lume, construita pe locul unei foste moschei, de la care inca se pastreaza minaretul. Pentru o panorama de neuitat asupra orasului, puteti urca in Turnul Giralda. Seara, optional, Spectacol de Flamenco. Nu este doar un dans, este o arta complexa, bazata pe traditiile muzicale folclorice din aceste zone. Evocand pasiune, temperament si energie, flamenco este una dintre cele mai entuziaste forme de arta din lume pe care le poti experimenta, atat vizual cat si auditiv. Cazare hotel Silken AL-Andalus Palace 4* sau similar.

 

21 Aprilie.  SEVILLA - SETENIL DE LAS BODEGAS – RONDA - MIJAS

Mic dejun. Ne indreptam spre Mijas, cu oprire in satele albe (Pueblos Blancos) ale Andaluziei, Setenil de las Bodegas si spectaculosul Ronda. Ambele localitati ne asteapta cu peisaje deosebite si specialitati locale, ce trebuiesc degustate si savurate in tihna. Setenil de las Bodegas este unic in lume datorita caselor construite direct in stanca sau chiar sub acestea. Satul se desfasoara de-a lungul unor chei inguste, locuitorii profitand de peretii naturali pentru a-si ridica locuintele. In continuare, vom face o oprire in Ronda, sat pitoresc recunoscut pentru localizarea unica pe platoul unui munte, dar si pentru podul impresionant de deasupra canionului El Tajo. Podul este cunoscut Puente Nuevo, construit peste canionul adanc ce imparte orașul in doua: La Ciudad, vechiul oras cu influente maure, strazi inguste si El Mercadillo, orasul nou, construit dupa ce a fost recucerită de armata castiliana. Cina (bauturile nu sunt incluse) si cazare hotel TRH Mijas 4* sau similar.

 

22 Aprilie.  MIJAS – Costa del Sol: BENALMADENA - MARBELLA – PUERTO BANUS -> Paste Fericit!

Mic dejun.  Timp liber sau, optional, o excursie pe Costa del Sol: Benalmádena – Marbella – Puerto Banus! In Benalmadena, vom face o plimbare in Plaza de España, o piata micuta unde vom gasi statuia de bronz “La Niña”, vom admira Biserica Santo Domingo de Guzman si vom vizita Castelul Colomares. Castelul Colomares a fost construit intre anii 1987 si 1994 ca un tribut adus lui Cristofor Columb si a descoperirii Americii. Zidurile castelului evoca scene din expeditia lui Columb, iar arhitectura este un mix interesant de neo-bizantin, neo-gotic si neo-maur. Continuam cu Marbella, unde vom vizita orasul vechi, cu strazi inguste, intortocheate, specifice infrastructurii arabe. Vom admira cladiri autentice, decorate cu flori colorate de bougainvillea, vom ajunge in Plaza de los Naranjos, recunoscuta pentru pomii de portocal si pentru biserica Ermita de Santiago si vom avea ocazia sa degustam preparate locale precum gazpacho. Continuam sa vizitam Puerto Banus, unde vom admira portul elegant, cu ambarcatiuni luxoase. Ne intoarcem la hotel. Cina (bauturile nu sunt incluse) si cazare hotel TRH Mijas 4* sau similar.

 

23 Aprilie.  MIJAS – GIBRALTAR

Mic dejun. Timp liber sau, optional, o excursie in Gibraltar! Gibraltarul este un teritoriu mic, dar plin istorie si minuni geografice. Simbolul Gibraltarului sunt maimutele numite “macaci”, pe care le putem admira in libertate. Teritoriu britanic din anul 1713, Gibraltarul domina stramtoarea ce separa Europa de Africa si are propriul aeroport, propria moneda, garnizoana militara si navala, doua catedrale si un cazino. Avem inclus un Gibraltar Rock tour in care vom vizita: Pestera Sfantului Mihail, platforma The Rock si Tunelurile Marelui Asediu. Vom vedea locul unde Marea Mediterana intalneste Oceanul Atlantic si, daca vom fi norocosi si va fi o zi foarte senina, vom putea zari tarmul Africii de Nord (Maroc). Ne vom bucura de privelisti unice, in timp ce vom afla istoria tumultoasa a Gibraltarului. Dupa terminarea turului, vom avea timp liber pentru fotografii de neuitat, shopping sau pranz, dupa care ne vom intoarce in Mijas. Cina (bauturile nu sunt incluse) si cazare hotel TRH Mijas 4* sau similar.

 

24 Aprilie.  MIJAS – MALAGA - BUCURESTI

Mic dejun. Ultima zi, vom explora Malaga, orasul natal al lui Pablo Picasso. Malaga este un oras cultural si artistic, impanzit de muzee, cel mai cunoscut fiind Muzeul Pablo Picasso. Puteti vizita Alcazaba, cel mai important obiectiv din Malaga, palat construit de mauri in secolul 11. De aici, puteti continua cu vizita Palatului Gibralfaro, ridicat in secolul 14 pentru a apara Alcazaba. Acesta este si un punct de belvedere minunat asupra orasului Malaga. De asemenea, puteti vizita piata locala Atarazanas, aflata intr-o cladire emblematica din secolul 19. Aici puteti gasi produse proaspete, fructe, puteti degusta tapas – pe scurt, veti simti atmosfera locala. De asemenea, va puteti bucura de atmosfera festiva de Sarbatori, vizitand Piata de Craciun de pe Paseo de Parque. Transfer la aeroport pentru imbarcare pe zborul H4 0262 cu compania Hi Sky cu destinatia Bucuresti. Decolare la ora 22:00, sosire in Bucuresti la ora 02:50 (a doua zi).

  

PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.

PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.

Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.

 Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Noiembrie 2024. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.

GRUP MINIM :

Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de 20-24 persoane, pretul se majoreaza cu 50 EURO/ persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supu:n unor reguli diferite de decomandare.

 

EXCURSII OPTIONALE (se achita in agentie, la inscriere):

·        Cina si Spectacol de Flamenco in Sevilla: 70 euro/persoana

·        Excursie pe Costa del Sol: Benalmádena – Marbella – Puerto Banus:  60 eur/persoana

·        Excursie in Gibraltar: 95 euro/persoana

 

Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculata in functie de numarul de participanti.

 

 

OFERTA SPECIALA

Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:

 

 

Orasul

Locul de imbarcare

SIBIU

Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C

FAGARAS

Casa de Cultura

BRASOV

Benzinaria Mol - Calea Bucureşti

SINAIA

Gara

CAMPINA

Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60

PLOIESTI

Gara Ploiesti SUD

TARGOVISTE

Hotel Valahia

RM. VÂLCEA

Sala Sporturilor

PITESTI

Mc Donald’s – Bd. Republicii

CRAIOVA

Benzinaria Petrom Gara

BACAU

Parcare Hotel Moldova

FOCSANI

Catedrala Sfanta Parascheva

RM. SARAT

Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu

BUZAU

Mc Donald’s – Bulevardul Unirii

GALATI

Casa de cultura

BRAILA

Mc Donald’s – Calea Calarasilor

TULCEA

Parcare Complex Pelican

CONSTANTA

Gara CFR

MEDGIDIA

Restaurant Balada

SLATINA

Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2

 

Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.01.2025 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.

CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*

- Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;

- Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul.

- Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.

- Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.

- Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.

- Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a pachetului de servicii.

 

CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**

- Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.

- Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.

- Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.

- La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.

 

CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER

- Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport

-  Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta

- Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.

- Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.

- Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.

- Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.

 

 

TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA

Orasul

Pret/pers./

Sens*

Pret/ pers./sens

Premium**

Orasul

Pret/pers./

Sens*

Pret/ pers./sens

Premium**

GALATI

35 €

160 €

BRASOV

35 €

120 €

BRAILA

35 €

140 €

SINAIA

30 €

100 €

BUZAU

30 €

80 €

CAMPINA

30 €

80 €

CRAIOVA

40 €

150 €

PLOIESTI

25 €

70 €

SLATINA

35 €

120 €

CONSTANTA

40 €

140 €

PITESTI

30 €

90 €

MEDGIDIA

40 €

130 €

 

CONDITII GENERALE de CALATORIE

DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro  sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions 

- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro

-Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.

 

         CONDITII DE INSCRIERE:

 Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor

- diferenta de pana la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii

- diferenta de pana la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii

- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte

- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti

 

         OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:

- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea

- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).

-  Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.

- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana.

- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;

- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intarzierii acestora

- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;

- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.

NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).

 

          OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI

- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;

- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.

- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.

- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;

- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.

- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.

- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.

- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.

- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.

 

           IMPORTANT

- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!

- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intarzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente

- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.

- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil

- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.

- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.

- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

 

 

 

Harta