schimba-datele-title

Oferte

Descrierea hotelului



Program detaliat

22 Octombrie. BUCURESTI – LARNACA – AYIA NAPA

Intalnire cu reprezentantul agentiei la Aeroportul Henri Coanda Otopeni la ora 10:15 pentru imbarcare pe zborul Wizz Air W6 3025 cu destinatia Larnaca. Decolare la ora 12:15 si aterizare in Larnaca ora 14:25. Bine ati venit in Cipru – insula Afroditei, vestita pentru peisajele pitoresti si o cultura aflata la rascruce de drumuri europene, asiatice si africane. Insula are o istorie lunga de 9.000 de ani si a fost cucerita pe rand de fenicieni, asirieni, persani, macedoneni, greci, romani, bizantini, turci si apoi a devenit parte a Commenwealth-ului. Astfel, cine detinea controlul insulei, avea practic control asupra Mediteranei de Est. Lupta continua pentru aceasta insula, a lasat in urma o mostenire culturala impresionanta si variata. Transfer la hotel in renumita statiune, Ayia Napa, cunoscuta pentru plajele deosebite si atractiile turistice. Cazare si cina la hotel Anamaria Beach 4* sau similar in Ayia Napa.

NOTA: Va rugam sa retineti ca pantalonii scurti sau fustele scurte nu sunt permise in manastire si bisericii.

23 Octombrie. AYIA NAPA – LARNACA

Mic dejun. Incepem ziua de azi cu un tur cu ghid local in Larnaca – cel mai vechi oras cipriot si unul dintre cele mai vechi din Europa. Numele vechi al orasului a fost Kition sau Citium, dupa numele unui descendnt al lui Noe. Veti vizita cele mai importante monumente istorice si arhitecturale ale orasului incluse in patrimoniul UNESCO cum ar fi: promenada Phinikoudes, Fortul Medieval, biserica Sfantul Lazar și Faneromeni, Apeductul, lacul sarat sau moscheea Halal Sultan Tekke. Intoarcere la hotel. Dupa-pranz, continuam un tur pietonal cu insotitorul de grup in Ayia Napa. Puteti vizita Manstirea medievala (patroana orasului – Sfanta Napa), Piata Centrala si Muzeul Marinei Thalassa. Timp liber. Cazare si cina la hotel Anamaria Beach 4* sau similar in Ayia Napa.

24 Octombrie. AYIA NAPA – Cipru de Nord: FAMAGUSTA & KYRENIA

Mic dejun. Timp liber sau, optional, o excursie in Cipru de Nord la Famagusta – Orasul Fantoma & Kyrenia - Gradina Ciprului. Ghidul local, va va povesti despre Famagusta – “Mostenitorul decazut”, care la inceput a fost doar o colonie de armeni in anul 1136 iar apoi au inceput sa se ridice economic si cultural. Papalitatea a sprijinit orasul, transformandu-l intr-un bastion al crestinatatii impotriva religiei islamice si treptat a devenit metropola comerciala a Levantului, unde “erau incoronati regii Ierusalimului”. Veti observa multe cladiri in stil gotic, cu fortificatii si bastioane cu ziduri groase si inalte. Cele mai importane ar fi: Turnul lui Othello si Catedrala Sf.Nicolae/Mosheea Mustafa Pasa. Continuam spre Kyrenia (Girne) – pitorescul port al Nordului. Tur de oras: Castelul Kyrenia, Muzeul de Arheologie si Biserica Sf. Gheorghe. Timp liber la dispozitie. Probabil cea mai fermecatoare zona din Kyrenia, portul, este locul perfect pentru a va relaxa, manca și respira dupa o zi de vizitare a principalelor atractii. NOTA: Toti turistii trebuie sa aiba pasaportul sau buletinul asupra lor, pentru a trece in partea de nord a insulei.  Intoarcere la hotel. Cazare si cina la hotel Anamaria Beach 4* sau similar in Ayia Napa.

 

25 Octombrie. AYIA NAPA – NICOSIA – KYKKOS - LIMASSOL

Mic dejun. Plecam cu ghidul local spre Nicosia – capitala Republicii Cipru, astazi singurul oras european strabatut de un zid, similar fostului “zid al Berlinului”. Aleile orasului, presarate cu moschei turcesti si biserici bizantine, se opresc la Linia Verde, granita de facto dintre cele doua enclave. Vom trece pe langa poarta Famagusta si Monumentul Libertatii, iar prima oprire va fi la Catedrala Sf Ioan Evanghelistul, dedicata celui ce a fost cel mai iubit dintre apostolii lui Iisus. Langa biserica se afla Palatul Arhiepiscopal, resedinta lui Makarios cand a fost presedinte. Urmeaza o plimbare in centrul orasului, Ledra Street, despre care se spune ca este paradisul cumparaturilor - o zona pietonala, restaurata, cu foarte multe cladiri vechi ce redau un aer boem, plina cu magazine pentru toate gusturile. Vom continua un traseu printre muntii Troodos, inima verde a Ciprului, catre Manastirea Kykkos, cea mai mare si totodata cea mai importanta si bogata manastire din Cipru. Se poate admira icoana facatoare de minuni a Maicii Domnului cu pruncul Iisus, capodopera pictata de catre Apostolul Luca. Vom face apoi o binemeritata pauza pentru un pranz traditional, prilej de a gusta bucatelor din regiune. Ultima oprire va fi la Limassol – orasul cruciatilor, al doilea oras ca marime din Cipru. Transfer la hotel. Cazare si cina la hotel Atlantica Miramar Beach 4* sau similar Limassol.

26 Octombrie. LIMASSOL

Mic dejun. Pozitionarea orasului Limassol este divina, iar peisajele sunt intr-adevar izbitoare. Daca va doriti sa aveți parte de o experienta completa, atunci trebuie neaparat sa strabateți regiunea in lung si-n lat pentru a surprinde cele mai frumoase peisaje. Pentru cei care vor sa descopere istoria locala, Castelul Berengaria este locatia potrivita. Este unul dintre cele mai spectaculoase monumente din Limassol si este plin de incarcatura istorica deoarece acesta este locul in care Richard Inima-de-Leu s-a casatorit cu Berengaria de Navara. Timp liber la dispozitie pentru plaja si/sau program de relaxare la facilitatile hotelului. Cazare si cina la hotel Atlantica Miramar Beach 4* sau similar Limassol.

27 Octombrie. LIMASSOL – PETRA TOU ROMIOU - KOURION – PAPHOS – OMODHOS

Mic dejun. Ne vom indrepta apoi spre Petra tou Romiou, „stanca grecului”, locul mitic de naștere al Afroditei, o formatiune geologica interesanta de roci uriase de-a lungul uneia dintre cele mai frumoase linii de coasta a insulei in sud-vestul districtului Paphos. Potrivit legendei, din spuma marii de aici s-a nascut zeita greaca antica a iubirii si frumusetii. Vom continua spre Amfiteatrul Kourion, sit arheologic al Patrimoniului Mondial UNESCO, cu vedere la Marea Mediterana. Despre acesta se spune ca are o acustica dintre cele mai bune din lume. Kourion a fost capitala anticului regat creat de Argos, dupa razboiului Troiei, asa cum spune Herodot. Alte monumente din interiorul sit-ului sunt: Agora, Colonada, Ninfeum si casele private din perioada romana. Ne vom deplasa apoi spre Paphos – centrul antic religios al cultului Afroditei. Conform unei alte legend, Paphos-ul ar fi fost fondat de amazoane. Vizitam Muzeul Arheologic cu articole din epoca cuprului, antichitate si pana in evul mediu. De asemenea, vom intra in Casa lui Dionysos - care conține cele mai impresionante mozaicuri, realizate cu multa migala si pricepere, majoritatea reprezentandu-l pe Dionysos, zeul antic preluat de greci de la traci. Ne vom deplasa apoi spre Omodhos - unul dintre cele mai pitoresti sate, situat intre podgorii de vita de vie si munte. Ne plimbam in Piata Mare a satului, unde vom putea admira Manastirea Sfintei Cruci, aleile inguste si casele din piatra. Din cele mai vechi timpuri, Omodhos este renumit pentru strugurii sai de calitate si vom avea parte aici de o degustare de vin. Potrivit traditiei, vinul Afames de calitate excelenta, care si-a luat numele de la muntele care se afla la est de sat, a fost cauza cuceririi insulei de catre Sultanul Selem al II-lea. Intoarcere la hotel. Cazare si cina la hotel Atlantica Miramar Beach 4* sau similar Limassol.

28 Octombrie. LIMASSOL – CROAZIERA SUN & FUN!

Mic dejun. Timp liber, sau optional, o Croaziera cu pranz inclus. Vetia avea parte de o zi relaxanta la bord, vizitand toate golfurile și plajele de pe Coasta de Est, inclusiv Peșterile marine, Capul Greco, Podul Indragostitilor, Capela de pe faleza, Golful Fig Tree si Protaras. Puteti inota in fabuloasa Laguna Albastra si puteti vedea orasul-fantoma, Famagusta. Intoarcere la hotel. Cazare si cina la hotel Atlantica Miramar Beach 4* sau similar Limassol.

29 Octombrie. LIMASSOL – LARNACA - BUCURESTI

Mic dejun. Eliberarea camerelor si timp liber la dispozitie. Transfer la aeroportul Larnaca pentru imbarcare pe zborul Wizz Air W6 3026 cu destinatia Bucuresti cu decolare la ora 17:05, sosire in Bucuresti la ora 19:25.

OFERTA SPECIALA

Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:

Orasul

Locul de imbarcare

SIBIU

Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C

FAGARAS

Casa de Cultura

BRASOV

Benzinaria Mol - Calea Bucureşti

SINAIA

Gara

CAMPINA

Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60

PLOIESTI

Gara Ploiesti SUD

TARGOVISTE

Hotel Valahia

RM. VÂLCEA

Sala Sporturilor

PITESTI

Mc Donald’s – Bd. Republicii

CRAIOVA

Benzinaria Petrom Gara

BACAU

Parcare Hotel Moldova

FOCSANI

Catedrala Sfanta Parascheva

RM. SARAT

Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu

BUZAU

Mc Donald’s – Bulevardul Unirii

GALATI

Casa de cultura

BRAILA

Mc Donald’s – Calea Calarasilor

TULCEA

Parcare Complex Pelican

CONSTANTA

Gara CFR

MEDGIDIA

Restaurant Balada

SLATINA

Benzinaria OMV

Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.12.2023 pe programele Hello Premium Tours.

PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.

PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.

Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.

GRUP MINIM:

Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de 20-24 persoane, pretul se majoreaza cu 30 EURO/ persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.

EXCURSII OPTIONALE (tarif informativ pentru min. 20 de participanti)

·       Excursie de o zi Famagusta & Kyrenia: 60 eur/persoana

·       Excursie de o zi Croaziera & pranz: 70 eur/persoana

Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculate in functie de numarul de participanti.

CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*

  • Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
  • Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul.
  • Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
  • Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.
  • Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
  • Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a pachetului de servicii.

CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**

  • Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.
  • Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.
  • Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.
  • La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.

CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER

  • Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport
  •  Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta
  • Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.
  • Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.
  • Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.
  • Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.

 

TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA

Orasul

Pret/pers./Sens*

Pret/ pers./sens
Premium**

GALATI

35 €

160 €

BRAILA

35 €

140 €

BUZAU

30 €

80 €

CRAIOVA

40 €

150 €

SLATINA

35 €

120 €

PITESTI

30 €

90 €

BRASOV

35 €

120 €

SINAIA

30 €

100 €

CAMPINA

30 €

80 €

PLOIESTI

25 €

70 €

CONSTANTA

40 €

140 €

MEDGIDIA

40 €

130 €

 

CONDITII GENERALE DE CALATORIE

DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro  sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions

- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro

-Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.

 CONDITII DE INSCRIERE:

 Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor

- diferenta de pâna la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii

- diferenta de pâna la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii

- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte

- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti

 OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:

- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea

- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).

-  Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.

- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana

- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;

- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intârzierii acestora

- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;

- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.

NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).

OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI

- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;

- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.

- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.

- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;

- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.

- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.

- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.

- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.

- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.

IMPORTANT

- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!

- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intârzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente

- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.

- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil

- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.

- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.

- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

 

Harta