schimba-datele-title

Oferte

Descrierea hotelului



Atlantica Caldera Palace 5* (ex Atlantica Sensatori) este situat direct pe frumoasa plaja din Analipsis, la 21 km de Heraklion, in apropierea statiunii Hersonissos. Complex elegant cu atmosfera romantica, cu piscine tip laguna si servicii de calitate. Incepand cu 01.01.2018 a fost introdusa taxa locala. In functie de clasificarea unitatii de cazare, aceasta variaza intre 0.5eur – 4eur/ camera/ noapte si se va achita de catre turisti la fata locului!

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Drinks & Food

Tipul de masa servit de hotel este pensiune completa. Pranzul poate fi servit in restaurantul mexican cu gustari si bufet in restaurantul principal 12:30-15:30
Restaurantul pentru cina este deschis intre orele 18:30-21:30. Turistii pot opta pentru cina a la carte in restaurantul Grecesc sau Mexican

Sport si divertisment

Hotelul dispune de: 2 terenuri de tenis, teren de volei (nisip), teren de baschet, tir cu arcul, fitness, 4 piscine, piscina pentru copii si teren de joaca.

Facilitati camere

Facilitati camere : pat Queen size, canapea, baie cu cada, balcon sau terasa, telefon direct, minibar, A/C centralizat, TV satelit, radio, uscator de par, seif (contra cost).
Family room (41m2) : format din dormitor cu pat dublu, separeu cu 2 canapele (perete intre dar fara usa), terasa.                      
Family Suite (47m2) : format din dormitor cu pat dublu, separat (perete cu usa) living room cu 2 canapele, terasa.

Facilitati copii

Facilitati copii: mini club, loc de joaca pentru copii, piscina pentru copii, programe de animatie pentru copii,  bufet special pentru copii.

Spa & Wellness

Hotelul dispune de: sala fitness,  centru Welness & Spa (2000m2) cu sauba, baie de abur, hammam, piscina incalzita, tratamente cosmetice faciale, hidroterapie, Thai masaj.

Locatie

Hotelul este situat direct pe frumoasa plaja din Analipsis, la 21 km de Heraklion, in apropierea statiunii Hersonissos. Complex elegant cu atmosfera romantica, cu piscine tip laguna si servicii de calitate. 

Facilitati hotel

Hotelul dispune de: 6 restaurante : bufet, a la carte cu specific Italian, cu specific oriental si Thai, taverna greceasca stil bufet, restaurant cu specific de peste, restaurant Tex Mex cu specific mexican, lobby bar, bar la piscina, disco bar, sports cafe, acces internet WiFi in lobby, casa de schimb valutar, 4 piscine, piscina pentru copii si teren de joaca, magazin, centru de sporturi de apa, terenuri de tenis, sezlonguri si prosoape la piscina gratuit, sala fitness,  centru Welness & Spa (2000m2) cu sauba, baie de abur, hammam, piscina incalzita, tratamente cosmetice faciale, hidroterapie, Thai masaj.

Protectia datelor cu caracter personal

Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc ), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.

Sport si divertisment

Hotelul pune la dispozitia turistilor miniclub pentru copii, hidroterapie, centru Spa, centre sportive

Facilitati camere

Hotelul ofera 261 camere dotate cu baie cu cada , dus si uscator de par, telefon, TV satelit,  minibar, facilitati pentru calcat, wi-fi ( contra cost), seif ( contra cost)

Facilitati hotel

Hotelul ofera restaurant principal, 2 restaurante A la carte,  piscina interioara, parcare gratuita, centru de infrumusetare, centru Spa

Localizare

Hotelul este situat pe plaja, la 400 m distanta de lacurile Martianez, fiind localizat in centrul orasului Puerto de la Cruz.

Conditii de penalizare in caz de anulare

Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:
-    20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
-    40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
-    60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
-    80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
-    100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.

ATENTIE! Conform OG2/ 2018 (https://www.cocktailholidays.ro/documente-certificari/), la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului  informatiile de mai jos: (acestea se descarca de pe link-ul https://oferte.cocktailholidays.ro/04.%20Documente%20Colaborare/Informatii%20Precontractuale/)

- INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie
- FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie (partea B din Anexa 1 /OG2 /2018)

Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.

Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Conditii de plata

In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB):
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM)
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
 
3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;
 
In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;

2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

Date generale despre documentele de calatorie

Creta este o insula care apartine Greciei – membra a Comunitatii Europene.

Cetatenii romani pot calatori doar cu CI, dar in acelasi timp si cu pasaport turistic valabil.
Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.
Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!

Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.
-Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro.
Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-I acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.

Informatii utile

•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
•Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
•Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.
•Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
•Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
•Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
•Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare;

Harta