Althea Village Hotel este situat in statiunea Kato Daratso, la o distanta de 600 de metri de plaja din Agio Apostoloi. Orasul Chania se afla la o distanta de 4 km.
Hotelul dispune de: receptie 24 de ore, servicii de telefonie publica, colt de internet (cu taxa), TV prin satelit, Wi- Fi ( gratuit la zona de recepție), facilitati de fax si copiator, carti postale, timbre postale disponibile la receptie, spatiu pentru depozitarea bagajelor, seif (contra cost), medic de garda (cu taxa), serviciu de spalatorie (cu taxa), servicii de baby sittig (contra cost), 2 piscine mari (fiecare cu piscină separată pentru copii), restaurant traditional, sala de sport, 2 baruri, biliard, tenis de masa, echitatie, sala de fitness, masaj, inchirieri biciclete, camera de jocuri, teren de joaca pentru copii, parcare, inchirieri auto, schimb valutar, parcare pentru clienti.
Hotelul dispune de 155 camere renovate recent si dotate cu: balcon privat, aer condiţionat, frigider, TV prin satelit, telefon şi seif.
La Althea Village , exista doua bazine de inot, fiecare cu o sectiune de mica adancime separata pentru copii. Piscina principala are un volum de 350 metri cubi, cu o adancime maxima de 1,75m, are un perete din stanca cu cascada exotica. Sectiunea pentru copii are o suprafata de 20 mp si o adancime de 0,5m. Ambele piscine sunt dotate cu sezlonguri, umbrele, dusuri in aer liber si cabine de schimb. Alte facilitati de divertisment oferite de hotel sunt biliard, tenis de masa, echitatie, camera de jocuri, sala de gimnastica/ fitness pozitionata deasupra zonei de receptie.
Aktaion Restaurant este spatios si linistitor, situat langa Elia Pool Bar si pozitionat deasupra piscinei. In cadrul acestui restaurant se serveste micul dejun (tip bufet) disponibil zilnic intre orele 07.30-10.00 si cina (tip bufet) disponibila zilnic de la 19.00-21.30. Masa se serveste in sistem bufet suedez si contine preparate traditioanale, mediteraneene si internationale folosind produse proaspete locale.
ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI
Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/
Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/
•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
•Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
•Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.
•Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
•Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
•Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
•Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare;
Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.